Patates Salatası



Geldim ve dedimki; "Ben burada olmalıyım !!!"


“Yazmak benim işim”, “yazar doğmuşum” gibi klişe tiksinç cümlelerle başlamayacağım. En azından bunu size yapamam. Çünkü burada var oluş sebebim farklı.. Şimdi romatizmalı bacaklarını poposuna çeken ve dizlerinin üstünde fasulye ayıklayan teyze modunda beni biraz olsun dinlemenizi istiyorum.

Aklıma ne gelirse buraya dökmek, kusmak için varım.


Ama kabul edin ! birçok blog gördünüz ve birçok yazı okudunuz LAKİN!bu kadar FARKLIsını görmediniz ve göremeyeceksinizde. Enteresan şeyler insanların ilgisini çeker. Yeterince enteresan ve farklı yazdığıma inanıyorum. Çünkü daha önce yazılmaya gerek bile duyulmamış şeyleri, ben buraya koymaktan yanayım. Bahsetmek istediğim şu, yazdığım bu yazıya zaman ayırıp okuduysanız ve tam bu satırdaysanız bişeyleri başardığımı düşünüyorum. Sizin zamanınızı çalmayı, yazılarımı siz okurlara okutturabilmeyi gibi...

Hani “Delidir ne yapsa yeridir.” sözü var ya bu sözde kendini bulanlardanım. “Delilik” benim için sınırları zorlamaktır. “Delilik” Alışıla gelmemiş şeylerin yeryüzüne sizin tarafınızdan inmesidir. “Delilik” Tanrıyla kendinizi özdeşleştireceğiniz zamandır. İşte ben böyle bir deliyim ve burada sizinle bunları paylaşmam gerektiğine inanıyorum…

Yani “Eğer bir patates olacaksam, salatanın içinde var olmalıyım.”


Nurejew

2 yorum:

Delilik” Tanrıyla kendinizi özdeşleştireceğiniz zamandır.

en çok bunu beğendim.

imza

levdumas

3 Ağustos 2009 14:43  

daha çok yazmalı.
bir fark var burda evet, bana aynı gelen ama farklı işte.
her şey çok güzel burada, devam etmeli.

''morias enkomion seu laus stultitiae

erasmus''
(:

24 Kasım 2009 12:44  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

Blogger Template by Blogcrowds